معاون سياسي امنيتي استاندار يزد در شوراي اداري طبس:

  امنيت رواني و اعتقادي جامعه مديون روحانيت دلسوز و خواص مدبر است

طبس- حقاني- سرپرستي يزدفردا: دومين نشست شوراي اداري سالجاري شهرستان طبس با حضورمعاون سياسي امنيتي استاندار ، معاون مديركل سياسي وانتخابات استانداري يزد ، مديركل بنيادشهيد استان و نيز مديرعامل سازمان آب منطقه اي استان يزد، در روستاي ملوند ار توابع بخش عشق آباد اين شهرستان برگزار شد.


به گزارش يزدفردا: در اين جلسه كه فرماندار، ائمه جمعه ، بخشداران، شهرداران و اعضاي شوراهاي اسلامي شهرستان طبس حضور داشتند، معاون سياسي وامنيتي استانداري پيام "مهندس فلاح زاده" استاندار يزد را به مردم طبس ابلاغ كرد.


"غلامحسين دشتي" گفت: سلام گرم استاندار را به جمع حاضر و مردم شهرستان ابلاغ مي كنم و ايشان با توجه به شناخت كامل از مديران دلسوز شهرستان اعتقاد راسخ دارند كه، آينده اي درخشان براي منطقه رقم خواهد خورد.


وي افزود: جايگاه "آقاي بهزادي" فرماندار طبس، به لحاظ پدرشهيد بودنشان جايگاه ويژه اي است و نبايد فراموش كرد كه ايشان از مديران موفق در تلاش و پيگيري خواسته هاي مردمي هستند و من به سهم خود از اين فرماندار شايسته تقدير مي كنم.


معاون سياسي امنيتي استانداري يزد خاطرنشان كرد: همواره مدير؛ پيگير درخواستها و مشكلات مردم منطقه است و نبايد اين مسير قانوني را مخدوش كرد و بايد اجازه داد تا مديران در رسيدگي به مشكلات مردم شهرستان از مسيرهاي قانوني حركت كنند.


دشتي تأكيد كرد: ائمه محترم جمعه، روحانيت معظم و علماي هر منطقه محور وحدت و همدلي محسوب مي شوند و شهرستان طبس نيز به واسطه وجود امام جمعه دلسوز و مردمي از اين نعمت فيض مي برد.


ايشان گفت: امنيت زيربناي رشد و توسعه فردي و اجتماعي است و خواص در جامعه بعنوان راهنماي مسير استقرار امنيت اعتقادي و ايماني، نقش مؤثري دارند و بايد بعنوان پشتوانه اي قوي مديران را حمايت كنند و كاستي ها را گوشزد نمايندو مسئولان هم بايد به ارشاد و راهنمايي علما و روحانيت معظم توجه ويژه اي داشته باشند.


اين مقام ارشد استان يزد: همدلي مردم و مسئولان در شهرستان طبس را ستود و از مردم عزيز شهرستان خواست تا به شايعات توجه نكرده و يقين داشته باشند كه، تا طبس بعنوان جزئي از استان يزد و شهرستاني در اين استان باشد، مديران استان يزد با نهايت تواضع به انجام وظيفه در امور شهرستان طبس خواهند پرداخت و اين سرزمين را موجب افتخار خود خواهند دانست.


دشتي در مورد مسائل الحاق و انتزاع طبس گفت: هر مسأله اي از جايگاه دولت و وزارت كشور تصويب شود، قطعأ به اطلاع مردم خواهد رسيد و تاكنون موردي در اين رابطه ابلاغ نگرديده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا